justinadreamland

tjaa

Publicerad 2012-10-25 14:23:15 i

skrev inget igår va så jävla trött när jag kom hem! vi bowla ju med skolan igår! och jag van;)
igår va vi på stan sen drog vi till gårn ett tag sen efter de drog vi till slavsta och känade och hade roligt,
efter det drog jag och mötte upp pappa på ica och handlade med han, sen drog vi hem och beställde körkortstillstånd, fan va skönt att få börja övningsköra!
idag så har ja varit i skolan som vanligt och haft små djur, matat ormar och grejer:) varit fett kul
nu sitter ja på tåget till tierp och ska på soc möte, känns skit kul eller inte....

du bara irar in dig i lögner hela tiden du måste tänka lilla gumman! att ljuga håller inte tro mig jag vet,

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela