justinadreamland

obama!!!

Publicerad 2012-11-07 07:20:00 i

vaknade kl 5 och satte direkt på svt! och såg att obama hade vunnit:) blev så
jävla gald!

igår började jag med adhd meicinen kännse ingenting förutom att jag inte kände mig lika hungrig.. annars va de som vanligt..
bött till vinterdäck igår med fredrik oxå och kom fram till att bilen är kina skit, bara keneser som är så dumma, men vi skrattade och hade roligt:)
i morse snubblade jag över mr matvrak! och har skit ont i knät!!!!!!
ska till bromma med skolan och kolla på hund stall:) jag och julia ska äga framsätet med christer:)

sen ska jag till optikern oxå ska troligt vist få glasögon:( men kommer nog ta lincer:) om de skulle va så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela