justinadreamland

Halojjsan

Publicerad 2012-11-09 20:52:40 i Allmänt

Gutan tage.
SItter i soffan men mamma och fredrik och voffarna,
har hjälp mamma med hennes blogg, har varit kul att göra de, hjälpte henne att lägga in bilder.
va i skolan idag och ska lägga upp en video sen ifrån skolan vi hade skit kul!
nu kollar vi på dubbido? ingenaning hur de stavas.
men i morgon ska jag väl fixa allt som ska göras inför söndag, ska ställa lilla bubbha =)
sen får vi väll se vad jag ska hitta på på kvällen men de är väl en annan sak ^^
 
n ska jag vara social här och gå ut och röka!
peace!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-09 20:54:49

Alltid lika trevligt att ha dig hemma mitt hjärta...

Svar: =)
julia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela