justinadreamland

götelaborg!

Publicerad 2013-01-03 17:42:54 i

tja sitter i sängen på hotelet i göteborh mamma fredrik är och bubblar och jag ligger här och har ont som fan i högra höften, kan knappt gå, men men.
idag ställde vi på my dog utställningen och det gick jätte bra! 4 bästa juniorhanne:) jätte stolt.
ska ställa i morgon oxå, hoppas på det bästa!
handlade 5böcker om hundar för 660kr jävligt billit om jag får säga det sj, köpte en jacka och ett nytt utställningskoppel till lilleman oxå :)

fick reda på en tråkig sak idag och jag tycker det va omoget gjort!
hatar dig din lilla skit, man gör fan inte så!!!

ne nu ska jag läsa lite,

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela