justinadreamland

god morgon

Publicerad 2012-10-31 09:22:19 i

sitter på bussen till stan och ska möta upp manma sen ska vi åka till tierp på mötet, ska bli så jävla skönt att ha de här mötet, nu ska jag börja få ta i mitt liv! är så jävla glad, idag äre 1år sen jag en dröm som sitter kvar i huvudet på mig och jag drömde den i natt igen, och sen äre typ 1 år sen jag sket i hemmet och började göra lite som jag ville, jag e glad över att jag bor hemma ska jag säga,
om jag inte hade bott hemma hade jag inte fått dom kompisarna jag har,
idag ska jag ju på möte sen ska jag till stan och träffa natta och knäppa kort och dumma oss lite som vanligt:)
det är snor halt ute höll fan på att välta om kull när jag gick till bussen inte okej !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela