justinadreamland

hmmm

Publicerad 2012-11-03 19:08:05 i

sitter i en källare med erik, oskar, linus, sari och några till,
har de mys men jag ångrar att jag inte tog med de jag behöver kan jag ju säga och vissa vet vad jag menar,
mina tankar är åt ett annat håll än va dom ska vara,
jag tänker på dom som har lämnat oss och på en annan persson
en person som har fått mig att inse lite saker och de är jag tacksam över vi har lovat varandra massa saker och det känns bra
tack vare dig så är jag starckare än på länge. och jag vet att du vet de men jag kan inte bara sluta tänka om de vi pratade om sist,
tack för att du finns för mig du vet vem du är oxå!

nej nu ska jag sluta deppa och försöka komma på andra tankar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela