justinadreamland

på väg hem

Publicerad 2013-01-05 11:30:53 i

tjaa igår gick det inge bra åkte ut direkt med ett good!
är iallafall nöjd han gick jätte fint! han va minstiklassen och fick bra kritik båda dagarna,
han gick som sagt på mattan i ringen och det är jag super nöjd över! Det va många som va äldre och yngre som inte gick på mattan, dom kröp fram men det kan bro på många saker.
sen träffade vi på Lena Johansson med sin vovve Frico han va skit fin och han liknade Biko jätte mycket, men detgick bra för henne oxå, första dagen fick hon Cacib och andra dagen blev hon bim! va jätte kul att kolla på pumisar igen.
hitils så har 2013 varit toppen! och på tisdag åker jag till sthlm med emmis och bara tar det lugnt och har en mysig tjej dag:)
på onsdag så börjar skolan igen, ska bli skönt att träffa mina söta tjejor igen! va typ 2 veckor sen nu:(

nej nu ska jag sova lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela