justinadreamland

hmm

Publicerad 2013-01-09 07:18:18 i

jag vet inte vad det är, om jag har blivit äldre eller om det är för att jag har fått baland på livet eller om de är allt jg har varit med om fått mig att tänka?
jag har fått bättre självkännsla och jätte bra självförtronde. när jag går ut känner jag min stolt över mig själv, när jag sätter på mig skorna och jackan och gr ut genom dörren är det bara jag som gäller, jag skiter i va dom andra tycker, om någon tycker något om mig så åker dom på spö, så känns de, jag e nöjd över mig själv och trivs med mig själv, visst jag väger för mycket men jag har börjat att få kontroll över de och börjar gå ner i vikt, men jag är ändå starkare än jag varit på flera år.
jag har fått tankar som jag aldrig jag har tänkt på förut, är det bara för att jag mår bättre? eller för att jag har en annan syn på livet? jag vet inte va de är men något är de iaf och en vacker dag kommer jag nog komma på de.
att känna sig stolt så som jag gör är en stor förändrig. att gå ifrån svek och ätstörningar till tillit och äta bra,
att gå ifrån att skära sig varje dag för att inte känna sig värld att leva till att bara tycka synd om dom stackarna som skär sig och tycker att de är coolt, sen inser dom att man blir beronde och börjar må dåligt.
att klara av mitt liv, jag har blivit starkare,
jag har blivit kallad både de ena och de andra och mått dåligat av de men nu när jag blir kallad de så skrattar jg bara åt dom små patetiska människorna, bara för att dom är svartsjuka.
att vilja förstöra någons liv genom att sprida massa ryckten är bara dummt, bara för att du är svartsjuk på den personen behöver inte di trycka ner den, den ända som mår dåligt av det i slutändan är ju du själv,
skulle kunna sitta och skriva hur mycke som helst men får skriva mer sen,

en sista sak bara, ärligheten vara längst

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela