justinadreamland

tja

Publicerad 2012-10-22 22:37:53 i Allmänt

Tja sitter hemma hos pappa och har nyss ätit mackor och tänker på massa saker,

idag va jag i skolan som alla andra normala dagar, fick en ångestatck och de va fan inte kul! jag inne på toan och skaka och hyperväntrilerade, det va fan inte okej, visst att jag kan få de hemma men inte i skolan det gillar inte, och idag har jag börjat att ta tag i mitt liv så ska ut och gå i morgon! funderar på att gå på morgonen så måste nog lägga mig snart isf,
men har haft de trevligt som vanlig på stan med dom gulligaste.
nej nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon!

om du skulle göra så här mot mig så skulle jag ta det på ett annat sätt och bara skita i de men när du gör det mot någon annan blir jag bara lack som fan!
hatar det här!
jag bygger upp och du river ner du gör mig så lack du vägrar ge upp för jag klättrar upp och du dra mig ner du vi måste ta ett snack du måste försvinna! jag fattar inte att man kan vara så dum som du e och göra så mot sin familj? seriöst man gör inte så, visst jag fattar att du kanske va less men kom igen att göra så här är fan lågt,


Du tog mitt hjärta med storm!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela