justinadreamland

nu säger jag god natt!

Publicerad 2012-10-23 23:42:21 i Allmänt

ja nu fick det bli ett sent inlägg,

idag har jag varit i skolan och konstaterat att jag och Kristoffer e som syskon, hände inget speciell annars, va på stan och fotade och hade de kul som vanligt sen åkte jag hem och åt middag med pappa och sari sen gick jag in på rummet, bilderna kommer upp senare, för nu ska jag sova

juste ni vet ju att jag har börjat mitt nya liv, jag har räknat ut att jag ska gå ner 17 kg tills i sommar om inte tidigare,

nej nu ska jag sova

jag fattar inte att du gör som du gör du e fan patetisk,,
din lilla nolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela