justinadreamland

jag vet

Publicerad 2012-10-29 04:03:57 i

vet har inte bloggat på hela helgen men har inte haft tid va med natta och hade tjej kväll i fredagas och de va jätte mys, prata om en hel del och kollade på film,
lördags träffade vi tomas och kristoffer va med dom ett tag sen drog jag och natta hem till pappa och kolla film snackade änu mer,
söndag: träffade vi tomas och kristoffer och drog till fyrislund och knäppte massa kort:) de kommer sen, sen har vi haft stans diskution, måste försöka sova men de går inte,
bilder kommer


tårarna bara forsar, andan tar slut kan inte få ny, jag vet inte vadsom händer, kan någon fårstå hur jag mår?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela