justinadreamland

hmm.

Publicerad 2012-10-18 20:33:46 i Allmänt

vill bara bli av med denna jävla smärta denna jävla orättvisa smärta, jag ligger och tänker hela tiden och vet aldrig om de kommer bli bättre, jag e inte guds bästa barn men jag älskar ändå mina föräldrar och vill inte förlora dom, 
men du har gjort så att jag har gjort de,
jag vet knappt ut eller in, 
jag vet att jag sa vad som än händer du och jag, men jag kan tyvärr inte hålla de just nu, du har svikit mig för mkt och jag kan inte lita på dig eller se dig för att må dåligt, du va den jag kunde prata med den jag kunde skämta den, men nu är de inte så längre du har blåst din chans och du kommer aldrig att få tillbaka den...
jag sa åt dig att skära dig men du lyssnade inte, men nu så försöker du bara splitra oss varför kan du inte bara säga de ist för att hålla på så här? jag pallar inte längre, jag jag mår dåligt menjag e starkare än dig på alla sätt så du kan bara försöka..

kom aldrig och säg förlåt för jag kommer aldrig att förlåta dig...
 
 
hur ska man gå till väga för att få rättvisa och att andra ska kunna förså en?
jag har tänkt på de men har inte komit fram till någe vättigt, jag brukar sitta och undra varför just jag hamnade i detta vrf gud om han nu finns satte mig i denna sits, varför skulle jag bli de sämsta barnet? varför skulle jag börja med allt jag har gjort ? jag ångrar mig som fan men inget går att förlåta,
visst jag har blivit en bättre person men smärtan sitter fortfarande kvar och kommer följa med mig för all evighet, mitt liv i en menling, en hel drömm. jag fattar inte kan någon kommam med svar så jag kan förstå vad de e som händer med mig och alla andra.
jag vill bara veta vrf alla tycker som dom tycker och vrf dom tycker så..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela