justinadreamland

hej

Publicerad 2012-10-16 21:41:05 i Allmänt

jo de va ju ett tag sen jag bloggade nu men nu lovar jag att bli bättre på de.
den senaste tiden har varit skit  jobbig för mig och alla andra..
 
jag har ju börjat på jälla och det går skit bra =) allt går som de ska och e jätte nöjd med de =) 
jag har fått bättre kontakt med dom jag aldrig trodde jag skulle ha så här bra kontakt med, jag e skit glad över att vi har komit varandra så nära..
 
allt har blivit konstig, jag täner på allt hela tiden hur det skulle varit om de inte hade varit så som det har varit, jag kan ite föreställa mig de, allt skulle säkert vara bra men då skulle jag inte ha dom kompisarna jag har nu, jag mår skit bra när jag e med dom, hela mitt liv bler till en plats som man bara kan önska sig till, ibland undrar jag om jag verkligen lever i detta liv eller om allt e en dröm.
 
om alllt vore en dröm så skulle jag vilja spola över vissa saker som har hänt och fixa till de till rätta, men  att fortfarande kunna ha dom som jag har vid min sida,
 
det som har hänt sen sist är väl att jag och andreas har gjort slut kändes bäst så för mig, och jag har börjat tagit tag i mitt liv, jag mår inte toppen men jag e på väg hoppas jag.
i morgon ska jag till bup och börja prata igen, jag hoppas att de funkar för jag behöver verkligen en att prata med förutom dom i min närhet.
Jag har fått en ny innebonde och han heter leo =) och e ett marsvin :) han e jätte gullig just nu tror jag att han sover ^^
men iallafall jag ska bli bättre på det här och det lovar jag,
Jag har bestämt att på den här bloggen kommer jag skriva va jag tänker om och vad jag gör. och om mitt liv i almänhet. Om det inte passar så behöver man inte läsa..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela