justinadreamland

go kväll

Publicerad 2012-10-21 19:52:20 i

sitter på tåget på g hem till mamma, fick åka tillbaka till mina muppade kompisar igår, vi spelade kort och hade film kväll men fan va kul vi hade, kunde inte blivit bättre, idag så spelade vi kort och natta och jag städade tomas lägenhet bliv snyggt faktist om jag får säga det själv,
nu ska jag hem ducha städa mitt rum och umgås med min lilla älskling där hemma:)


jag har nog kommit i fatt verkligheten nu, jag vet inte om jag e efterbliven eller va de är men jag börjar fatta saker efter typ en vecka, det gör så ont i min när jag väl fattat vad som har hänt, jag pallar inte mer och jag hoppas att jag är på bettrings vägen,
mitt hjärta slår så hårt så jag får kramp allt är bara fel och jag fattar inte vad som har hänt med mig,
tårarn sitter i halsen och allt är förjävligt, jag vill bara slippa den här skiten, snälla låt mig, om det nu finns en gud, vad har jag gjort för att förtjäna de här?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela