justinadreamland

asså fyfan!

Publicerad 2012-10-18 19:45:00 i Allmänt

ligger i sängen och ska väl snart dra till sjukhuset igen, skulle komma tillbaka till 9,
kollade nyss på kalla fakta, fyfan säger jag bara, såg en vit tiger och dom e inte vanliga, och hade en hel frys med lik.. seriöst, innan detta trodde jag att som va bra och skulle kunna tänka mig att jobba där men inte nu längre, jag bli så jävla äcklad av henne och hur illa hon ljuger, tycker synd om hennes man och barn om hon har det, jag skulle skämmas livet ur mig om jag skulle varit med i de där eller om mina föräldrar hade varit med i de,


sen togs min gullis ifrån mig idag oxå,
du kan tro att är bättre och starkare än mig men jag e tusen gånger starkare nu än va jag någonsin varit, ditt lilla **********

ne nu kolla lite på tv!

You can't stop me now!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela