justinadreamland

tjjaa

Publicerad 2012-05-22 23:03:39 i Allmänt

sitter nere och koollar på film med älskling och har det mysit tror vi har kollat på typ 5 filmer idag och bara must alment skönt iallafall när man e sjuk.. sen har vi inte gjort någonting det e så skönt känner mig inte riktigt bra än och det suger kan man ju säga men ja blir väll hemma från skolan i morgon oxå orkar knapt resa på mig. hatar det. det kommer komma upp bilder ifrån picniken och lite andra roliga bilder, mina knän och höfter håller på att döda mig så hoppas jag kan gå ut och gå i morgon om jag känner mig bättre. nej sova och se vad morgondagen bjuder på =)

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela