justinadreamland

tjaa

Publicerad 2012-05-29 23:22:16 i Allmänt

vet inte bloggat på länge men ja,
i söndags så va jag med älskling, lottis, och hennes farfar, farbror, kusiner, mamma,fredrik och mormor(denise), vi åt god mat tårta badade och solade det va jätte mysigt:) sen drog jag, älsking och mormor ner på tierp och bara chillade, i måndafs va det skola och sen simmade jag och älskling jag simmade 10 längder med skulle orkat mer :) och det kändes super skönt att simma så nu är mitt nya liv på g:) sen så åkte vi på valp kurs:) balthazar va jätte duktig:) sen åkte vi hem:)
Och i dag va det skola igen och efter det drog jag ner på stan och kollade runt älskling peircade ögonbrynet och jag blev svartis vill ha en i läppen igen :( sen drog vi hem och åkte på hoppträning och det gick så där fick ångest att vara tbx på tirk hatar stället grovt men iallafall började grina och skulle sluta med ridningen för att jag känner mig så världelös inom ridningen och hon som hade hoppträningen glömde bort mig men fick hoppa i slutet:) nu är jag hemma och ska sova skola tidigt i morgon !!
btw hittade en ring till läppen som jag funderar på att sätta tillbaka:)

natti!
kommer en gammal bild på läppen och min prinsessa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela