justinadreamland

natti

Publicerad 2012-05-23 23:40:45 i Allmänt

har ju som sagt varit hemma idag med.. i morgon ska jag till skolan sen till sthlm med pappa,älskling och sari kanske någon med vet inte, men idag har jag varit med denise och hafr det jätte kul som vanligt, sutit och snackat om minnen och andra roliga grejer, sen har jag faktist varit dukitg i dag, jah har fixat tvätt masiken och diskmaskien =)
mena knän och höfter han försökt att döda mig idag så fort jag typ har rest mig så har jag dött -.- men det är bara att gilla läget. måste gå ner i vikt!!!  någon som har någe bra tips ? utan att äta gi och sånna saker.
nej nu sova så man orkar i morgon..
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela