justinadreamland

hallo

Publicerad 2012-05-20 23:30:54 i Allmänt

tog bort min förra blogg vet inte vrf men ska försöka börja igen.
pappa har mer eller mindre flyttat till uppsala så det blir ett nytt kapitel i mitt liv.
men bara så alla veta denna blogg kommer handla om :hästar,hundar,sakna,musik,min kamp att gå ner till mål vikten,kompisar,foto och mina diagnoser!. så om det inte passa er ismaken läs inte eller komentera inte onödiga saker!


Idag har jag vara på piknic men mamma,kalle,älskling,fredrik och vovsingarna. det va jätte mysigt. bilder kommer sen!
sen drog jag och älskling till pappa och satt där och kolla på film tills pappa kom hem i från östersund. sen träffade vi mormor( denise) och danne vi kolla på film och hade det skit roligt. nu sitter jag och älskling i soffan och ska snart sova! ska träffa min komtakt persson i morgon och rensa bland mina saker som inte ska med till lägenheten!
och jag har kommit på en asbra idé eftersom att jag är pollen alergiker så ska jag bomba alla björkar och gräsmattor i min närhet! hatar poillen!!!!!

som sagt bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela