justinadreamland

:)

Publicerad 2012-05-21 22:24:47 i Allmänt

tjaaa, Vet att jag lovade bilder men mobilen har sitt liv och det gick inte att ladda upp bilder-.-

men iallafall så har jag träffat min kontakt persson idag! och det va sjukt nice, sen har jag och älskling packat ner nästan allt i rummet som jag ska ha med mig till lägenheten.. innan jag träffade mikaela idag så färgade jag mitt löshår, om vi har tur kanske mobilen vill vara med och lägga upp bilder, efter det så bakade jag chokladbollar till pappa, smakade en men va inte sugen! denise tittade förbi idag igen:) och vi satt och snacka som vanligt om allt och ingenting.. hon drog hem för typ 30 min sen, skönt att ha någon att bara prata med ibland.. men iallafall i morogn är det skolan och jag kommer dö på kuppen för det är så mkt pollen ute!! hatar det! nej om man ska ta och sova så man orkar upp i morgo...

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela