justinadreamland

heeej:)

Publicerad 2012-06-01 10:30:12 i Allmänt

heej:)
tja i går så vann katte men dom har ju inte vunnit sen 1997 så kanske va dax:) men iallafall skrittade ut i går med lottis och hade träning med sky för att hon inte ville gå först men sen gick det bra:) det va mysigt att komma ut och bara ta det lugt:)
idag har jag och älskling varit tsm i 6 månader:)) känns skit skönt:)
älskar dig mer och mer för varje dag jag känner mig på topp med dig du får
mig att må bra och gör mig glad när jag är lessen. du betyder så mkt för mig och det går inte att beskriva hur mkt jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela