justinadreamland

arg

Publicerad 2012-06-07 10:32:11 i Allmänt

jag vet att jag inte bloggat på länge har inte haft orken... men vi hadde kul
i sthlm iallafall:) dast det regnade och dabbed band kom lågnt ner i tabellen och ett jövla band från lund som sjöng pedofilpop som dom kallade sig en av dom låg och skrek på senen och dom sjön om pedofiler.. vi kom hem vid 2 på nattenxD skit i det vi hade iallafall roligt:) isöndags sov jag för det mesta och städade rummet:( fint blev det iallafall:) i måndags skola som vanligt, tisdag va man ledig och va med mormor som
alla andra dagar, och i går va man ju oxå ledig och va i stallet :) jätte mysigt:) sen va jag med mormor som
vanligt hon och älskling spelade diablo. nu sitter jag på tåget till stan och ska till skolan sen ska man till stallet och vara med mormor xD

sen är jag förbannand! min perfymme jag fick av älskling i present när vi hadde att halv år, va borta idag och den perssonen vet vem det är som har tagit den! och säger att den fick låna den fast jag inte ens har sagt det!!!!! perfymmen kostade 550

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela