justinadreamland

tjaa,

Publicerad 2012-07-11 22:27:19 i

vet suger på det här men har haft mkt att göra, började ju mitt nya liv för 2 veckor sen och förra veckan gick jag ner 2,4 kg på en vecka! det va nice, ska väga mig i mörra oxå, va på ekerö i måndags drt va jätte nice:) skönt att komma hem ifrån, mamma fyller ju på fredag:) idag va jag på balthazars första utställning det hick bra men blev andra bästa hanne gick mot en 21 år äldre hanne så, men vi hade kul:) han fick hp:) och fin kretik:) just nu sitter jag ute med älskling, denise och danne och har skit roligt! nej ska gå och lägga mig snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela