justinadreamland

tja

Publicerad 2012-07-25 08:06:37 i

sitter på tåget till uppsala och ska jobba:) igår va jag i sthlm med denise och älskling, jag handlade nytt löshår hårfärg, och denise handlade kläder det gjorde älskling med, har fått min kamera oxå:) konmer blider ifrån i går oxå, juste vägde mig i lördags blev glad, har gått ner 2 kg, men väger liks mkt nu som jag gjorde för någon vecka sen, gick upp när mamma fyllde massa godis och god mat va det då:). hoppas på mer viktminskning:) nej nu ska jag sova så jag orkar jobba!

Kommentarer

Postat av: jessica jansson

Publicerad 2012-08-06 00:40:42

Hej fina syssling!

Läst dina inlägg om viktminskning, vill först säga att jag tycker du är fin som du är! Men om du vill gå ner i vikt är mitt tips att räkna kalorier. Jag använder mig av den metoden och har hittintils tappat 5 kg. 5 kg till är målet - totalt 10 kg. Jag äter mellan 1200 - 1400 kalorier/dag, motionerar itne mer än vanligt men tappar ändå. Hur mågna kalorier du ska äta för att gå ner i vikt finns program för om du söker på nätet, varierar beroende på hur lång du är, hur gammal du är och hur mkt du väger. Lycka till! kram

Svar: hej =) jag följer ett pogram på mobilen som säger hur mkt jag ska äta och grejer =) vill bara gå ner till min mål vikt och det kommer jag nog göra=) tack va gullig du är du är oxå fin som du e kram<3
julia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela