justinadreamland

god natt!

Publicerad 2012-07-16 00:03:59 i

vet att kag inte bloggat i helgen men haft mkt att göra! mamma fyllde ju år i fredags så vi firade henne lite, och i lördags så kom en massa roliga personer och firade mamma, satt mest med älskling denise danne och kalle och hade roligt, sen när alla hade åkt så gick denise och jag runt i min one pice och skrattade och hade roligt som vanligt, älskar att man har barnslig fantasi! idag va det städa och äta mat! sen tränade jag lilleman och jag bade han och nu är jag inte poppis:( nej ta och sova! ska träffa mikkis och sonny i morgon och gå på bio! nice nice.. nej god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela