justinadreamland

denise!<3

Publicerad 2012-07-12 23:18:15 i

om du bara fattar hur mkt det betyder för mig att du och jag har blivit "bästa" kompisar igen, när vi va små va vi hela tiden och sen slutade vi för att jag börjde bli mobbad och du va med dom som mobbade mig och vågade inte säga nej, du har betyt så mkt för mig hela tiden, varje gång jag har sätt dig i skola så har jag tänk ska jag gå och säga hej ? men jag sket i det och va med mig själv ist trodde aldrig att vi skulle bli så här tajta igen, och varje natt låg jag och tänkte på alla tider och minnen vi har haft tsm, jag älskar dig och du är det bästa som har hänt mig, älskar dig som fan du är den bästa kompisen man kan önska sig, vi pratar om allt och litar alltid på varandra, den dagen vi fick kontakt igen en del av min ångest att försvinna och jag mådde bättre, tack för att du finns!<3

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2012-07-12 23:28:21

Julia<3 Jag vill att du ska veta att jag aldrig sagt ett ont ord om dig o att ingen sa de när jag va med dom för dom visste att dom skulle åka på en käft smäll, utan jag trodde att du inte ville va med mig längre förlåt. gick också och undrade om jag skulle säga hej till dig eller inte när du gick förbi men jag e så glad att vi fick upp kontakten du är underbar julia glöm aldrig det och från o med nu tänker jag aldrig lämna din sida <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela