justinadreamland

godnatt

Publicerad 2012-08-06 00:05:29 i

asså måste bli bättre på det här men det kommer nog bli bättre, har inte bloggat på länge för att det har varit rätt tufft hemma just nu, bebis har brytit tassen och blivit opererad, samma dag vi fyrade min morfar... har skaffat en ny bästa vän oxå:) tazon heter han^^ en shäffer och gråhundsblandning:) jätte söt:) vet att jag lovade att lägga ut bilder ifrån sthlm så gör det idag:) sen ska jag sova med mina 2 snarkande älsklingar:) och jag vet att jag har sagt det förut för nu måste jag börja träna har ångest över min vikt!!!!! hatart! sen blir det andra bilder oxå:) aja godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

julia

tja är en tjej på17 år har stor intresse för djur och fotto,

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela